CONDITIONS OF SALE

Order confirmation

We will send you an order confirmation by email as soon as we have received your order. If you have not received an order confirmation within 1 hour after the purchase, please contact us at post@heimbryggen.no.

Secure trading - payment

Purchases are made with payment solutions from iZettle AB or PayPal. Card information is not stored at HEIM, and all card information is processed via SSL encryption.

Delivery

We try to send the goods out to you as soon as we get the order. The usual delivery time is 3-5 working days in Norway and 5-14 working days internationally.

Return and refund policy

You can return a product for up to 30 days from the date you purchased it. As long as the product is in good condition, it can be returned, and you will be refunded the purchase price, or exchange for a new product if you wish (postage cost is deducted). Fill out the form provided with the shipment.

If the product is damaged or faulty, you can return it or contact us at post@heimbryggen.no. Please send pictures and describe the damage, then we can either refund the money for the purchase, or send you a new product.


SALGSBETINGELSER

Ordrebekreftelse

Vi sender deg en ordrebekreftelse på epost så snart vi har mottatt din ordre. Har du ikke mottatt en ordrebekreftelse innen 1 time etter kjøpet, vennligst kontakt oss på post@heimbryggen.no.

Sikker handel – betaling

Kjøp gjennomføres i betalingsløsning fra iZettle AB eller PayPal. Kortopplysninger lagres ikke hos HEIM, og all kortinformasjon blir behandlet via SSL-kryptering.

Leveringstid

Vi forsøker å sende varene ut til deg så fort vi får bestillingen. Vanlig leveringstid er 3-5 arbeidsdager i Norge og 5-14 arbeidsdager internationalt.

Bytte or retur

Du har 30 dagers angrerett hos HEIM. Så lenge produktet er i god stand kan det returneres, og du vil få kjøpssummen refundert, evt. byttet til en ny vare om du ønsker (porto blir trukket fra). Fyll ut angreskjema som følger med forsendelsen.

Dersom produktet er skadet eller har feil kan du sende det i retur eller kontakte oss på post@heimbryggen.no. Send gjerne bilder og beskriv skaden, så kan vi enten refundere pengene for kjøpet, eller sende nytt produkt.